The Originals 1. Sezon 14. Bölüm Altyazılı 720p HD izle | DiziST Sherlock (2010) | • The Magic School Bus Rides Again (T 10 | View all Family Guy episodes Sherlock (2010) | • The Magic School Bus Rides Again (T 10 | View all Family Guy episodes

The Originals 1. sezon 14. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
The Originals 1. sezon 14. bölüm Long Way Back from Hell
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @SumpSkin (Misafir)

    Klaus aslında kötü biri ama sevmeye başladım beeee

  2. @baree (Misafir)

    klauss hepsinin belasını öpsünn

  3. @Bsbbssbsbs (Misafir)

    Yazık lan nik ime piç kurulari hepsi ihanet etti yavruma

  4. @Melisa (Misafir)

    Klaus size ne yapsa müstehak ....

  5. @twd-tvd;

    klaussss

  6. @twd-tvd;

    klauss

  7. @nikkk;

    la bu klaus size netti gardaşım :)

  8. @kırmızımsı;

    çılgın cadılar mikaelsonları coşturuyor

  9. @Amadeo;

    19.16 sağdaki bizim kasabın oğlu :D

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @skaybax;


    Klaus : Sende mi Brütüs

  11. @Anerun;

    Klaus'a bunu yapmayın artık ya, sarılasım geliyor adama

  12. @jason;

    muhteşemdi cidden ne çekti be herkes arkasından oyun oynuyor o degilde adam ölümsüz herkes saldırıyor ne özgünvense artık

  13. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Gamze12;

    klaus ne çektin be şunlardan

  14. @hayrolsuw;

    ulan yeter ne çektiler bu cadılardan cinet geçirecem

  15. @ilaydoce;

    Klaus'a vicdansız, kalpsiz deniliyor da adamın yaşadıklarına baksanıza, yakında kendi kendini tuzağa düşürürse şaşırmam.

  16. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @pancake;


    hayley'in muhteşem cümlesi WhatsApp bitch witch? hgdhgd

  17. @burak1a4;

    Dizi de deli olduğum tek bir şey var. O da Elijah'ın gereksiz sakinliğidir, ruhsuz musun be adam!

  18. @canadiangirl;

    Elijah!!! <3

  19. @SookiEriC;

    elijah reyiz herzaman haklıdırr ;)

  20. @SookiEriC;

    her dizide mutlaka cadılara gıcık oluyorum nası bukadar gıcık olmayı basarıyolar acabaa!!

  21. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @pulige;

    rebekah sırtından bıçaklanıp nasıl yüzüstü yere düşüyor acaba :))

  22. @hidayet23;

    Klaus bunlara ne yapsa musthak

  23. @muratbayrkk;

    cadıların sıfatlara bak alayına kıl oldum. Davina'yı geri istiyorum !

  24. @asmdeniz;

    acıdım ya klausa herkes ona piskopat diyor bence haklı değiller . böyle olmasının tek sebebi mikeal

  25. Ya her boku millet yiyo suçu Klaus'a patlıyor Elijah biz de seni adam sanardık gerizekalı

  26. @Dizikolig;

    bu sefer Klaus haklıydı

  27. @klausmin;

    gelen geçen vuruya klaus a ölmeyi hak ediyonuz biçızlar

  28. @star7888;

    elijah götmüşün olum sen Forever KLAUS !

  29. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ozge99;

    elijah da çok ayıp etti ya yazık klausaa :(

  30. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Lysia;

    şu surtuk cadılara uyuz oldum

  31. @Littlewish;

    Sonra klaus kötü oluyor tüh rızbı çıcıklırı

  32. @sevgilialaska;

    Dövmesiyle birlikte of Nik..

  33. klausa bitiyom yaa :)))

  34. @eyyubuc;

    Yine aksiyonun zirvede olduğu bir bölümdü :)

  35. @AyseAvci5;

    Elijah ayıp etti...

  36. @wolf;

    AHS - Asylum izler gibi oldum bi an . . .

  37. Klaus kötü gözüküyor ama o en çok değer veriyor. Irıspılar -_-

  38. @kozmikbeybi;

    ELİJAH SENİ ÇOK SEWİYODUM ama artık nefret ve lanet bebeğim.. FOREVER NİKLAUSSSSSS <3 <3 HE İS AN AŞK AQ :DDD

  39. @kankhy;

    sonra Klaus neden kötü amk

  40. @NilayS;

    İşte şimdi burda Caroline olacaktı da sinirini yatıştıracaktı. Ah julie ah.

  41. @NilayS;

    Of abi Klaus.. Gel beybisi ben sana sadakat gösteririm sonuna kadar gel

  42. @mendesassy;

    19:44'de leptopu düşürüyodum...............

  43. @SilenCe;

    Elijan'nın hançeri sapladıktan sonra gayet sakin istifini bozmadan "GO" deyişi sinirlerimi yıprattı :))

  44. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @nuada55;

    Elijah hep başkalarına iyilik yaparken kendini unutuyo yaa Klaus'a yazık ama hakketmedi Rebekah'da hakketmedi ama neyse dizi güzel gidiyor :)

  45. @nuada55;

    Ama hala favori vampirim Elijah :)

  46. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Samss;

    yuh ya bu adama herkes mi ihanet etmek zorunda bana bu kadar ihanet etseler bende kötü olurum tabi yazık çok yazık :(((

  47. @kursat;

    ihale yine niklausa

  48. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Umut;

    Elijah en doğru şeyi yaptı. Sonra geri gelcek zaten Klaus hiç değilse siniri yatışır biraz.. Hayley,Celeste den muhtemelen laneti kaldırmasını isteyecek.

  49. @buketlevendeli;

    donup kaldım resmen

  50. @Serena3;

    olan klausa oldu ya :(

  51. @fangbanger;

    şu çocuk doğsun artık bi

  52. @Chloris;

    Klaus forever bitches

  53. @aylem;

    klaus a mutluluk neden haram yahu...

  54. @meric;

    olan yine sonunda klaus'a oldu :((

  55. @naszz;

    İmpala yaktı geçti ortalığı :D

  56. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @mrtblt;

    rebekah a acayip ayar oldum şu an. kurduğu bütün planlar tam bir kamil ürünü. her defasında iş işten geçince de pişman olmalar falan hep aynı terane. sonra da vay efendim Klaus kötüymüş. Klaus un iyi olmasını hakedicek ne yaptın ki arkadaş sen.

  57. @ezgii;

    Yazık lan Klaus'a :(

  58. @dogan00000;

    Çok iyi bi bölümdü sonunda ağlayasım geldi :D :D

  59. @mrs_stilinskii;

    ABİ HAYLEY HAMİLE HALİYLE YAPMADIĞI ŞEY KALMADI AMA O ÇOCUK NASIL DÜŞMÜYOR ÖYLE .S

  60. @Varghese;

    Klaus hep kazık yiyen taraf oluyor acıyorum adama :D

  61. @Mr. Boss;

    klasun zamanında yaptıkları yüzünden ne geliosa başına gelio. o yüzden millet biraz gözünü açmalı ! :D

  62. @Chloris;

    11. dakikada impala yı görünce bi an sonunda dean le sam geldi falan dedim asfdfdfggh

  63. @RghyLady;

    Ya ama Klaus'un çektiği yetmedi mi artık ?

  64. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @SuG;

    Elijah a yazık valla, Rebeca kaçtı yine, Klaus çok kötü şeyler yapcak Elijah a =(

  65. @beyza_gndoan;

    orp qarı herkesi birbirine düşürdü yaf .s

  66. @sprwholck;

    Elijah yaaa Klaus a yapılır mı bu şimdi :(

  67. @Elysium;

    Abi klaus hep klaus yine klaus yeter ama ya

  68. @hilal999;

    ya yeter artık elijah bile böyle yaptı yemin ederim ağlıyasım var şimdi

  69. @beste42;

    Elijah yazıklar olsun senden bunu beklemiyordum.

  70. @sevval;

    Zorla kaşınıyorlar istiyorlar ki Klaus cinnet geçirsin bizi öldürsün.

  71. @ebruu;

    yine olan klaus a oldu :(

  72. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Crowley35;

    Olan yine Klaus'a oldu adamın bu kadar ihanetten sonra psikopat olması cok normal sanki

  73. @theothersidee;

    5 marta kadar bekleyemem ben aq yeni bölümü istiyorum ya

  74. @Aytugtore;

    Rebekah'ya bakıyorum Klaus yanında masum kedi gibi

  75. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @JunkyardOrch;

    Elijah ile Marcel ölen witch'in babasıyla konuşmaya gittiği sahne Supernatural'a gönderme gibi olmamış mıydı? hahah. Impala'nın önünde iki adam, başka bir adam ile olay hakkında konuşuyor. Bir tek bana mı öyle geldi?

  76. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @umyclkinsin;

    Şimdi Klaus'a nolcak ya

  77. @havva;

    Bu Klaus kötü diye kimse ona kızmasın bunca zaman kime ne yaptıysa herkes haketmiş. İçinde ki iyiliği, sevgiyi göremeyen kardeşleri utansın.

  78. @wolf;

    Sonunda The Originals :))

  79. @CaglarReyiz;

    2 hafta beklediğimize değdi :) Harika bir bölümdü ...

  80. @CaglarReyiz;

    Sabahın 10'u helal olsun!!! Teşekkürler Dizist.com

  81. @Aytugtore;

    bebek gelsin artık be

  82. @nigraa;

    elijah is back to town!

  83. @oyagurel;

    Klaus'a kızıyordum ama bu savaşta ancak onun gibiler galip gelebilir. Sadece o gücüne aptallığa varan güvenini birazcık kırıp daha tedbirli olması gerekiyor... Dersini almıştır her halde

  84. @maxblack;

    çılgın hatunlar :)

  85. @UykucuTilki;

    Kos koca amerikada herkes new orleansı istiyor anasını satım

  86. @mrs_stilinskii;

    diego çok sempatik lan SD:F :D

  87. @fatmakkus;

    Klausss :(((

  88. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @nuada55;

    Sophie'ye çok üzüldüm yaa o hep yiğenini tek ailesini kurtarmak onunla birlikte olmak istiyordu o serefsiz öldürdü onu bide son sahneye dikkat ettiyseniz yüzü kan dolu ama en son bir göz yaşı süzülüyor gözünden harbi etkilendim arşivlik bir bölüm

  89. @ilhan05;

    arkadaşlar bu 13.bölüm sadece 14 de koymuşlar bölümü 14.bölüm 25 şubatta çıkıcak.

  90. @bonnie_hp;

    Hayley nin beşik kertmesi foreverr

  91. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @mrtblt;

    şimdi cami duvarına işediniz cadılar Klaus o hançerin üzerine oturtur hepinizi sanıyorum. :d

  92. @123damla123;

    oha lan klausss çok kaliteli bir bölümdüü :)

  93. @123damla123;

    o,h ve a ohaaaa :)))

  94. @biravucsarki;

    Cadılar meclisi? Patlayan mezarın içinden çıkan kız? Kyle ve Zoe'yu da getirin de tümden American Horror Story izleyelim bence :D

  95. @kr4l1c3;

    Süper bi bölümdü tşkler dizist.

  96. @sprwholck;

    Elijah acı çekerken biz

  97. @Huseyin;

    Elijah Adamsın .) çok sinir bozucu bu cadılar lan )

  98. @LostGirL;

    shopiha iyileşince beni öldürür dedi demekki hancerin etkisi fazla uzun sürmicek inş

  99. @BahadiR;

    Gelecek bölümünde müthiş olacağını ve 1 hafta sonra yayınlanacağını bilmek = Evlat Acısı .

  100. @Celeste;

    bu yaptıklarınız yanınıza kar kalmaz KLAUS illaki geri dönücek o zaman görücem ben sizi :D

The Originals 1. sezon 14. bölüm izle,The Originals 1. sezon 14. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×